Известие

Collapse
No announcement yet.

На колко Nm се стягат биелните лагери на 147 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • На колко Nm се стягат биелните лагери на 147 2.0

    Колеги на колко нютонметра се стягат биелните лагери на 147 2.0 евро 3 двигател.Почти разхлипих картера защото го пуках малко и сълзеше масълце?Ще сменя биелните лагери щото така или иначе картера ще го.свалям. Кажете има ли някакви тънкости в тая мисия.Общо взето дайте всякакво инфо по случая и най вече на колко да стягам.Лагерите които поръчах са Глико стандартни.
    Alfa's do't drop oil...they mark their territory

  • #2
    Пише, че се стягат на 44 - 53 Nm.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Тора ще рече около 5кг.
      Alfa's do't drop oil...they mark their territory

      Comment


      • #4
        След туй на 60 градуса ако не се лъжа.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • #5
          Точно така ! Един килограмсила е равен на 9,81 Нютона по метър.
          Last edited by angelovi69; d.m.y г., 20:47. Основание: Постът ми е към пост Номер 3, не към Митака.
          Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
          Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
          Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
            След туй на 60 градуса ако не се лъжа.
            Не пише такова нещо за биелните пети.

            ---------- Post added at 21:00 ---------- Previous post was at 20:59 ----------

            Първоначално публикувано от angelovi69 Покажи съобщение
            Точно така ! Един килограмсила е равен на 9,81 Нютона по метър.
            ....на земята


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Мое да не пише, ама първо с динамометричен ключ , после с градусомер и повече не бараш там.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                Мое да не пише, ама първо с динамометричен ключ , после с градусомер и повече не бараш там.
                За болтовете на главата им дават, както казваш :

                първо на 20 - 40 Nm и после 3 Х 90 гр.

                Ма за биелите не пише такова нещо.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Това с градусометъра нищо не ми говори.
                  Alfa's do't drop oil...they mark their territory

                  Comment


                  • #10
                    Принципно болта се подменя с нов, стяга се първо с динамометричен ключ на определени килограми после с една добавка към ключа се дозатяга на определени градуси.Ако трябва да е по учебник
                    Attached Files
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • #11
                      ...
                      Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 12:34.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                        Принципно болта се подменя с нов, стяга се първо с динамометричен ключ на определени килограми после с една добавка към ключа се дозатяга на определени градуси.Ако трябва да е по учебник
                        Виж сега - напълно съм съгласен с теб, че методиката, за която говориш е по-правилната.
                        Въпросът ми обаче в случая е при положение, че е написано , че се стягат на 5 кг и нищо повече, според теб на колко трябва да се стегнат преди да се въртят на 60 гр? И ако се стегнат на 5 пък после се завъртят още на 60, тава няма ли да им дойде в повече?


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Ами виждал съм че не е в повече, обаче зависи в какво го стягаш, ако е в алуминий може и да е.Трябва да се знаят технологичните особености в какъв метал се стяга, какви якостни качества имат болтовете и как е предписал производителя.Лично аз не съм го ползвал този метод, старите майстори казват - стягаш на 10кг и още четвърт.
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • #14
                            Аха.В голям филм се вкарах за два дни смених тампони на горните носачи,маншон на външно ляво каре по два тампона на долните носачи.Мотора съм го откачил от два тампона за по лесно сваляне на картера и се държи само на силикона си.Но времето е против мен че нямам гараж и колата е на двора.Утре чакам лагерите и трябва да залепя картера и почвам да събирам.Междувременно ще оборудвам вещицата с 4-ри бутално брембо.Преходните планки са готови ама трябва да боядисвам апаратите.Даите идя за червена температуро устойчива боя.

                            ---------- Post added at 21:29 ---------- Previous post was at 21:25 ----------

                            Ще стягам на 5кг.и толкоз.Дано господ да е с мен и да нямам проблеми.
                            Alfa's do't drop oil...they mark their territory

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                              .....Лично аз не съм го ползвал този метод, старите майстори казват - стягаш на 10кг и още четвърт.
                              Аз пък съм чувал, че се стягат докато се скъсат и след това връщаш на 90 гр.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X